Happy birthday! xx

Kategori: singelliv

Fick ett grattis medelande i natt som gjorde mig way för glad, och enligt Emelie och James X-rules (X som i kiss, inte som i föredetting) så betyder ett x bara artigt typ, två betyder att man är goda vänner och tre att man är intresserad (tror att det var så i alla fall).
Detta var första kommunikationen mellan oss på två månader och jag gick två x, woho (ja ni får skjuta mig).
Jag läste detta meddelande någon gång under natten, det kan var en trigger till att jag vaknade upp där jag gjorde. Jag vet att jag är dum som fortfarande bryr mig om honom och jag vet att jag inte ska ha någon form av kontakt med honom, så jag går hem med hans kompis för att påminna mig själv om att det aldrig kommer att bli vi och så förstör jag chansen som inte finns.. Det finns ingen logik.

Kommentarer

  • Alexandra MJ säger:

    Vet inte riktigt om det där med x-rules är sant... Jaja ibland tror man att man bränt alla möjligheter, men så visar det sig att shit happens och att alla kan gå vidare med det. Övertolka inte situationen. Känn dig awesome instead.

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    2012-04-22 | 11:34:10
    Bloggadress: http://flickaninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här: