Best geekend ever!

Kategori: vardag

Natten till idag var jag tillsammans med michael jackson och sov 10.5h, kan vara ett sätt för min hjärna att slappna av (still mj? Wtf..) och min kropp att återhämta sig efter gårdagens massiva plugg session. Idag var jag inte mycket sämre under mina åtta timmar på skolan fick jag ihop 900 ord, detta betyder att jag gjort 2100 av 2500 på min interactive marketing assignment. Tror att jag kan mig igenom de kommnde två veckorna levande och med godkänt i alla ämnen, kommer dock att vara hjärntvättad och slut som en jag vet inte vad. Börjar också känna att det kanske vore kul att göra något annat än att plugga, dock vet jag inte om jag vågar spräcka min lilla nörd-bubbla nu när det går så bra.

Kommentarer

  • Mami säger:

    Bra jobbat lillan! Du fixar detta också.

    2012-05-01 | 13:49:34

Kommentera inlägget här: