What kind of girl would I be if I wasn't me?

Kategori: vardag

Imorgon börjar mitt andra år på universitet och trots att jag gått i skolan i 14 år (om man räknar med sexårs) så är det samma pirr i magen inför skolstarten. Är nästan helt förberedd inför morgondagens lektion i Project managment, har lite kvar att läsa men tar det som läsning till frukosten imorgon istället för att pressa mig själv att vara uppe hela natten. Sen blir det upp till St Johns för att hämta ut böcker till några kurser och sen hem och läsa på, i år ska jag tamifan få ett A, jag ska slita som ett djur, så bye bye Bushies, mitt andra hem i år får bli böckerna istället för nattklubben. Och hur många av er tror attt jag klarar detta? Finns vissa tvivel från vissa att partypinglan Caroline inte kommer kunna hålla sig från festandet, det återstår att se..

Kommentarer

  • Elin säger:

    Så här i efterhand hade jag en väldigt bra sommar, som till stor del spenderades med bland den bästa jag har - dig. Älskar våran campusfylla som inte var riktigt klok, men det var vi.



    puss!

    2011-09-26 | 09:27:54
    Bloggadress: http://elinmarieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: