TGIF!

Kategori: vardag

Dagen har varit helt underbar. Började med lektion i Sales Management som verkar vara en superkul kurs men en järrabra lärare, love at first sight, han pratar högt och tydligt, låter oss elever vara delaktiga lagomt mycket, är superkunnig inom ämnet och verkar helt enkelt vara helt perfekt, lektion 09:15 en fredags morgon kommer inte att vara något problem i framtiden. Efter lektionen lunchade jag med Olivia och Amelie, sen blev det solande i bikini på Olivias uteplats (det har varit ännu varmare idag), efter det drog vi till gymmet (Oli och jag har senaste veckan kört en killer magövning och idag klarade jag av mina set utan tårar i ögonen och att skrika av smärta, wiiho!). Efter gymmet hade jag och Oli lite fredagsmys; delade på en god flaska vin, lagade en gourmetmåltid (svamprisotto med ungsbakad chili och ingefära marinderad lax). Dagen avslutades på Postal Order (vår stammis pub) med gänget, plus att några av de nya svenskarna joinade.. Tre av de nya heter Caroline, så där rök ju min identitet och orginalitet, jag var den enda Caroline from Sweden, men nej inte nu.. Jag är inte helt förtjust i att det kommit nya svenskar, tycker att det räcker bra med oss som finns här.

Kommentarer

  • Alexandra MJ säger:

    Åh gudars vilken nice dag! GRYM DU ÄR PÅ GYMMET JUE!

    ähh hon får väl byta namn, orginalet är det enda som duger.

    2011-10-01 | 17:13:44
    Bloggadress: http://flickaninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här: