So long Sweden.

Kategori: vardag

Har försökt förbereda mig lite på att jag åker genom att kolla på film; idag har jag sett "Winning London" (Mary-Kate och Ashley Olsen tar med en på sightsing i London) och "Love Actually" (alla har väl antagligen sett den underbara jul-kärleks filmen som bjuder på det mesta). Imorse på jobbet hade jag fortfarande inte fattat att jag åker imorgon, nu börjar det landa. Väskorna är packade. Passet ligger framme. Bussen är fixad. Allt är klart.
Nu skulle jag bara behöva sova för att orka upp om fyra timmar.. Vi ses på andra sidan!

Kommentarer

  • Catte säger:

    Kommer sakna dig! Ha det toppen nu <3

    2011-09-13 | 13:37:56
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/
  • Alexandra MJ säger:

    Åh vilka bra filmer jue!!

    Är det i Winning London de har "Konferensen" och räddar gisslan undan världens drama?

    Och Love Actually <3

    Ha det bäst!! xx

    2011-09-14 | 14:40:14
    Bloggadress: http://flickaninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här: