Just another day in Worcester.

Kategori: vardag

Pretty pruductive day. Gymmade imorse, sen plugg, en sväng på stan, food shopping och sen blev det Postal med Olli, Elin, Robert, Emil (som kom hit idag), Eugini, Martin och Adil. Efter det drog vi hem till mig och spelade lite biljard (för er som inte vet det är vårat matbort ett biljard/pingisbord) Jacob som kom idag joinade också och Jack (inte min, utan amerikarnan. Blev sedan en impulsiv utgång som typ ingen hakde på, drog till Tramps där typ inga jag kände var, Olli drog hem tidigt, sen hittade jag ingen jag kände föruom en tafsig Courtney så jag drog hem, har haft ett litet samtal med Aleks, nu blir det sängdags för att upp och plugga det sista inför veckans lektioner, tagg! Ska bli skönt att börja plugga och få lite rutin på livet igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: