Haircut.

Kategori: vardag

Nu är det klippt. Caroline klöppt Engevi. Från långhårig till korthårig.
Idag efter att ha lunchat med pappsen tog jag bilen och for till min låsatsbrors fru och blev klippt. Det var superskönt att bli av med det slitna håret och jag var inställd på att ha kort hår, men som vanligt efter ett klipp har jag en klump i magen. Det blev bra det är inte det, plus att det är kul med förändring, men jag älskade att ha långt hår. Jag har i hela mitt liv försökt att spara ut håret och nu hade jag lyckats, och var gör jag? Jo jag klipper av det.. A ja som tur är växer det som ogräs så till jul kanske det är långt igen.

Kommentarer

  • Catte säger:

    När du säger kort tänker jag att det inte når längre en till ovanpå axlarna. Hur långt är det egentligen? Bild tack! <3

    2011-09-06 | 14:32:07
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: