FML.

Kategori: vardag

Mitt rum är kaos just nu, eller ja hela lägenheten är kaos. Ligger kvar odiskad disk i köket, bordet i står mitt i rummet, i mitt sovrum är det grojor överallt och jag sover fortfarande på luftmadrass, längtar tills den 4 oktober då min säng kommer. Föropnningsvis kommer allt i mitt liv att vara lite mer uppklarat då. Om ni inte visste det så bor jag själv i lägenheten nu, det var ju inte vad jag förväntat mig och nu står jag in för ett val som jag inte har en aning om hur jag ska välja. Jag har alltid lidit av extrem beslutsångest och drar mig för att ta beslut om viktiga saker om det inte känns rätt till 100% direkt som att åka till England och plugga till exempel det var ingen tvekan. Nu står jag inför ett sådant val som är stort och svårt, som kommer att påverka min vardag på obestämd tid och jag vet inte vad jag ska göra, känner mig helt förlamad när det kommer till frågan. Jag har vägt den fram och tillbaka, försökt att prata och diskutera med andra, men i slutändan är det upp till mig, har iof diskuterat det med alla utom de inblandade vilket egentligen vore det bästa, men det är också det svåraste och jobbigaste.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Men snart kommer ett ryck och du bara städar allt på en kvart!

    2011-09-24 | 16:36:17
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: