Disconnected.

Kategori: vardag

Efter att ha levt utan internet i två dagar, tog jag tag i saken och köpte ett mobilt bredband. Känns underbart att kunna vara uppkopplad igen! Ligger nu på min nypumpade luftmadrass (skönt med en hård, vaknade första natten av att jag nästan låg på golvet då jag låg på ena sidan av madrassen och luften på den andra..) och ser tangenterna tack vare min nyinköpta sänglampa. Beställde även en säng, byrå och nattduksbord idag. Dessa kommer dock inte fören om cirka två och en halv vecka, men de kommer i alla fall känns betryggande.

Sen jag kom till Worcester har jag hängt med Emelie, Olivia och Amelie. Igår var vi på Bushies, det var kul, superlite folk dock, antar att det är få som kommit tillbaka. Vi hade pre-drinks inne i mitt rum, åt popcorn och motrötter med dipp. Vi var fyra personer men lyckades göra ifrån oss så mycket ljud att grannarna kom och klagade, så nu har vi visat var skåpet ska stå, vi är ju ändå studenter... (Eller så har vi redan gjort bort oss, beror på hur man ser det).
Idag har vi mest strosat runt på stan och köpt lite nödvändigheter, jag och Emelie köpte ett kökskitt innehållande sex st: tallrikar, djuptallrikar, arsetter, koppar, bestick och två sorters glas för £35, lycka! På söndag bär det av till IKEA för mera shopping för hemmet. Läntar som tusan tills lägenheten är helt i ordningställd.
Jag och Olli igår kväll!
Min nya lampa!

Kommentarer

  • Julia säger:

    Hej Carro!



    Så du är där nu! Skulle faktiskt vara askul att träffas nångång!

    2011-09-16 | 09:12:36
    Bloggadress: http://jua-h.blogspot.com
  • Catte säger:

    Åh IKEA! Aldrig fel att inreda hemma :)

    2011-09-16 | 13:57:45
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/
  • Catte säger:

    Det är vanlij med hallon i. De blev väl sådär i smaken.

    2011-09-18 | 16:36:02
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: