You won't regret it if you let me stay i'll teach you everything that a boy should know.

Kategori: hemma hos mig.

Efter en svalre men fortfarande solig och varm dag så bussblåser det ute, jag höll på att blåsa bort. Vet inte vad som häner i min kropp nu, men är helt utmattad. Sov middag, men har fortfarande inte fått tillbaka någon energi. Oli frågade om jag skulle med henne och Ulpu och ta en jordgubbsöl, men tror att jag får strunta i det och för sista kvällen kura upp mig på luftmadrasserna. Har lite PR att läsa tills imorgon och tänkte sen kolla på någon mysig film (om dessa existerar.. mitt humör är väl inte heller på topp). Imorgon kommer i alla fall äntligen min säng och byrå, vinst!
Detta är alltså de dubbla luftmadrasserna jag sovit på i snart tre veckor (första en och en halv på enbart en) och ett hemmagjort nattduksbord som jag dock måste förstöra ikväll då jag måste använda skrivaren..)
Det är kaos at bo i en resväska, jag har har kläder över hela rummet när jag letat efter något, imorgon kommer även en riktig byrå!
Detta är min totala golvyta, så som ni ser är mitt rum inte det största.
Borde vara superglad nu men har en liten klump i bröstet idag, vet inte varför.. Känner mig lite ensam sådär som kan göra ibland, när man helst kryper upp i mammas famn framför tvn och låter henne tala om för en vilken superbra människa man är, men mamma är inte här och jag bor själv så det blir väl att träffa Ulpu och Oli istället och ha det trevligt.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Jag förstår känslan precis och DU ÄR helt underbar och alldeles bäst! Du är ju min tvilling <3



    Och yaaaay för att sängen kommer snart!

    2011-10-03 | 21:02:29
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/
  • Mami säger:

    Lilla stumpan så långt borta för en kram, men jag skickar en med din syster till dig. From i morgon sover du i en mjuk och skön säng och får lite hemmakänsla när din syster kommer.



    Du är snäll, duktig, vacker, go, mysig, varm och alla andra suvperlativ som finns.



    Puss <3<3<3

    2011-10-04 | 08:25:07
  • Alexandra MJ säger:

    <3

    2011-10-04 | 23:17:41
    Bloggadress: http://flickaninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här: