Wendsday without Bushies.

Kategori: vardag

Vaknade upp med ett sms på mobilen från klockan 01:18, där någon undrade om jag var up for lite "bed time cuddle" någon dag, haha ja dagen började ju bra.
Lektion i Business Ethics, en kurs som åter igen bevisar på vilken extremt studieförberenade utildning Lk var, läste ju om etik och moral i en av samhälls kurserna, och det är samma teorier som dyker upp nu.
Sen blev det en sväng på stan med syster, jag tröst köpte världens finaste plånbok för att lägenheten jag skulle på visning på är uthyrd nu.. (för de som inte vet har jag smått börjat kolla på ettor, jag kommer alltså med största sannorlikhet att flytta i januari när kontraktet på denna går ut).
Till middag lagade jag chili con carne, fy tusan va gott det var med kött och varm mat (blir mycket sallad när man bor med en vegitarian).
Kvällen började med bio (crazy, stupid, love), den var superrolig, efter bion som slutade åtta gick vi vidare till Postal och tog en drink.
Fullspäckad dag som vanligt. Imorgon ska jag dock försöka plugga massa och träna, har varit en alderest för slapp dag idag.

Kommentarer

  • HJ säger:

    Hallåååå. Känner att du INTE BERÄTTAT VARFÖR DU SKA FLYTTA OCH GREJER??? vad hände

    Med din roomie?!

    2011-10-13 | 07:48:04
  • Catte säger:

    Åh vad fin plånbok!!

    2011-10-13 | 17:45:36
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: