You're the one who puts a smile on my face.

Kategori: vardag

För cirka en månad sedan hade jag förfest här hemma. Det kom massa människor, och några hade med sig sina kompisar. Däribland en kille som kom med en vinflaska. Jag, killen och Eugeni försökte länge med kvinar, hammare, tång och våld att få upp vinflaksan då jag olyckligt nog inte äger en vinöppnare. Det var rätt roligt och slutade med att killen sprang iväg och köpte en ny vinflaska (med skruvkork). Det blev utång på Tramps och vi hade alla en bra kväll. När klockan börjar närma sig hemgång frågar killen om han kan få sova hos mig för att hans kompis som han skulle sova hos hade gått hem, eftersom att jag är världens snällaste sa jag ja. När vi kommer upp på mitt rum så kysser han mig, vilket kom helt oväntat, jag tyckte jag var snäll som lät honom sova här och han tyckte att han var bra på att ragga. Detta var på tiden jag sov på luftmadrass så vi klämde ihop oss på dem och sov jättemysigt. Detta var en måndag, sen kom han över på onsdagen. Sen söndagen veckan efter. Nu väntar jag på nästa gång han kommer hit.
Jag är lite småförtjust. Inte förälskad, inte kär, inte betuttad, utan förtjust. Kommer nog aldrig känna mer än så heller, men det gör ju inget, varken för honom eller mig. Vi har en bra relation, den typen av relation som jag kan hantera, i alla fall i dagsläget.
Vem är han? Lagomt mycket längre än mig, muskulösa välformade armar, typ de sexigaste armarna jag sett, allmänt vältränad. Gulligt leende. Han läser andra året på uni, som jag, vi har en kurs ihop, på sidan av jobbar han som bilmekaniker (hett). Vi har helt skild filmsmak och musiksmak, men med musiken hittar vi lite av varandras musik som vi gillar. Han har världens sötaste lilla turkosa bil, som ser ut som en gammal sportbil och låter värre än min. Han älskar att mysa. Han har ögon som ler. Han är rolig och trevlig. Vi är jämngamla, innan jag fick reda på det trodde jag att han var äldre än mig.
Han är en kille jag aldrig hade vänt mig om på stan för, som jag aldrig skulle gått fram och raggat på på krogen, som jag inte ens såg som någon jag kunde göra något med för något hände, men ikväll är det honom jag tänker på och önskar låg bredvid mig när jag somnar, det är honom jag smsar när jag är full och sugen, det är hans namn som får det att pirra i magen när jag får ett nytt sms.

Kommentarer

  • Eline säger:

    Jag blir alldeles pirrig! haha. Go snyggocarro!

    Saknar dig så jag går av snart. Herregud hur svårt kan det vara för oss att snacka lite? haha

    vill veta allt! puss

    2011-10-21 | 12:11:47
    Bloggadress: http://elinmarieelisabeth.blogg.se/
  • Catte säger:

    Vad glad jag blir av att läsa detta!



    Sen ett urmärkt tips för att öppna vinflaskor utan korkskruv, använd nycklar, det brukar fungera utmärkt!

    2011-10-21 | 12:21:26
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: