Diciplin?

Kategori: vardag

Men are temporary.At the end of the day the only person a girl can depend on for true happiness is herself. Therefore date yourself, get to know yourself, treat yourself to indulgent foods and most importantly: learn to love yourself.
Hittade den i ett kommentarsfält på Sex and the citys facebook sida, gillaren.
Var vid åtta supertrött och orkade knappt plugga, Olli drog då med mig på prommenad som gjorde mig superpigg så nu pluggar jag och pratar med söta människor på facebook, jag borde dock engentligen sov då jag har en tidig lektion imorgon. Dagen har försvunnit snabbt som attan, gym, frukost, fix, lektion, fika, en sväng på stan (köpte nytt blcäk till skrivaren fick studentrabatt och ett paket med papper på köpet, vinst), hem, försök till plugg, middag, plugg på riktigt, prommis, plugg, facebook, snart ska även sova adderas till listan. För er som hann se en post på facebook så var jag inte med Joe under eftermiddagen och hade en plesant time och skulle hålla ljudnivån låg, det var något som var helt obergundat av en människa utan eget liv och därför försöker komma på ett nytt liv åt mig, men jag är rätt nöjd med det jag har så avstår från att ligga med hans vän om eftermiddagarna.

Kommentarer

  • Julia säger:

    Just det, gym var det ja...jag gick aldrig, jag har fått en förkylning från helvetet istället..

    2011-10-12 | 04:25:31
    Bloggadress: http://jua-h.blogspot.com

Kommentera inlägget här: