Time?

Kategori: vardag

I helgen kom min äldsta vän och hälsade på mig. Vi hade inte sett varandra på nio år, men det var som om ingen tid hade passerat, så naturligt och roligt. Jag älskar samhällets utveckling och sociala medier, utan dessa hade denna helg aldrig hänt. Facebook <3. Vi har catchat upp, spelat Alftapet, gått ut och haft en riktig mys dag.
(Jag hade världens snyggaste klänning på mig i lördags)
Ärligt talat, vi har inte åldrats en dag! Haha

Mamma du vet att din uppgift är att rota i min fotolåda och scanna in fler bilder på oss!!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Oki, jag ska göra vad jag kan bara jag kommer ihåg det när jag är hemma...

    2011-10-11 | 08:03:41
  • Catte säger:

    Ja stört snygg klänning!!

    2011-10-11 | 14:16:39
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: