Strategy.

Kategori: singelliv

Vaknade klockan nio imorse och var typ fortfarande full, illa. Hade kul igår i alla fall. Vi började uppe på St Johns hemma hos en av basketjejerna som firade födelsedag och sen blev det Sin-Bushwackers.
Jag träffade en kille som körde en helt ny raggnings replik.
-Where are you from?
- Sweden.
-Do you know the football player Olof Mellbuuuurg?
-Yes.
-His engaged to my sister.
HAHA, snacka om att försöka med allt, jag har upplevt massor av roliga, konstiga, dåliga, innovativa sätt av killar att försöka pick up a girl, men detta tar ju nästan priset. Jag bara höll med, haha han trodde nog seriöst att jag trodde på det, vilket jag typ gjorde i en timme i fyllan innan jag insåg hur extremt osannorligt det är (googlade faktiskt, Olof har en longtime partner som heter Carolina).
Jag kanske skulle börja skiva en liten serie här på bloggen om mina upplevelser så alla kan få njuta av hur sjuka/smarta/roliga människor är.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: