I don't want us.

Kategori: vardag

Strax innan elva kom mitt sällskap över, blev inget plugg alls, öppnade varken word, powerpoint eller boken, det satte sina spår idag men pressenationen idag gick helt ok ändå! Idag är jag trött, har nog inte sovit mycket inatt, innan han kom över höll jag på att somna men så fort han kom hit blev jag superpigg och kunde verkligen inte sova. Han är ju ändå världens goaste, jag har ett sånt där leende på läpparna idag, men låt inte det lura några tankar i era huvuden. Jag vill inte vara kär eller i ett förhållande, får mardrömmar av tanken, jag vill bara ha någon som gör mig glad, och det har jag! Jag är lite smånervös och pirrig de första minuterna vi ses, jag njuter av varje sekund vi spenderar ihop, det är ju ett perfekt upplägg för att jag ska få det jag vill ha utan att behöva alla jobba måsten. Snart ska jag lägga min sista energi på gymmet, sen blir det lite plugg och tidig läggdags.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: