I can’t afford this heart.

Kategori: vardag

Jag vet inte vad felet på mig är; jag älskar att plugga, tycker att det är superintressant och kul att lära mig, ändå drar jag mig för att göra det, börjar alltid läsa i sista sekund osv. Sitter nu här med PR texten till morgondagens lektion och tycker att det är skitkul, problemet är nu bara att ögonen håller på att falla ihop.. Behöver nog strukturera upp mitt liv lite!
Idag har det inte hunnit hända mycket, hade lektion i Project Management, gymmade, pluggade lite, gick och handlade, har nu kommit hem och försöker plugga igen. Imorgon ska jag försöka hinna med lite mer plugg, för att jag eventuellt åker till London i helgen, beror lite på hur jag ligger till med pluggandet och sen så måste jag se över min ekonomiska situation, planerar att åka till Paris på "november lovet" så behöver spara in på allt som går.
Jag är alltid fullt fokuserad när jag pluggar.. Lånande syrran glasögon, de funkade bra, jag måste köpa ett par nya egna, tog ju sönder två par förra året..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: