FML.

Kategori: vardag

Vet inte ens om jag vågar berätta för världen om vilket misstag jag gjort..
Men jag väljer att göra det. IKEA leveransen skulle komma mellan 09:00 och 12:00, de kom 12:05 och jag hade en lektion som började 12:15, allt gick bra och de var supersnabba, hann till lektionen i tid. När jag kom hem och började gå igenom vad som kommit inser jag att det som jag trodde var en resårmadrass (dvs min säng) visar sig vara en tjock vanlig madrass... Så jag lever alltså fortfrande utan säng.. Fick dock ett ryck i min förtvivlan och beställde något som jag nu hoppas är en riktig säng (ful som stryk är den men men det får så vara, ska täcka över den med något snyggt) med express delivery (som btw var gratis, score) så den kommer om två dagar så förhoppningsvis på torsdag, annars på fredag. Jag är så trött och less på allt nu, aldrig går det som det ska liksom. Men för att inte låta allt för bitter så är mina byråer superfina och praktiska och jag och Emelie var riktigt händiga och satte ihop dem.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ops, så det kan gå tur att det ordnar sig med en ny säng iaf. Byråerna var jätte fina, ser att ek blivit vitt :-)



    Dins stora syster är på väg och jag är tillbkaka på jobbet, jag fick dock stanna 3 ggr på vägen till jobbet. Jag kan ju inte hålla mig vaken :-(

    2011-10-05 | 08:39:45

Kommentera inlägget här: