Average with a twist!

Kategori: vardag

Gårdagen var som vilken annan dag som helst, gick upp, pluggade, gick på lektion, fikade med några vänner, gick till gymmet, åt middag, gick ut på prommenad. Men trots det var igår en mycket speciell dag, en dag som kommer hålla mitt hjärta varmt ett bra tag framöver jag fick nämligen telefonsamtal från farmor och inte nog med det utan en timme senare ringde även min pappa. Det var jättehärligt att höra deras röster igen och att känna mig lite saknad och älskad, fick faktiskt en pik av farsgubben om att jag är dålig på att höra av mig så jag ska ta till mig kritiken och bli bättre!
Denna dag har också varit som alla andra, lektion, hem och vilade lite (in other words några avsnitt av SATC), stan och tog en kaffe med några kompisar, kollade lite i butiker, nu är jag hemma igen, ska vila och se ett par avsnitt till, sen är det dags att börja göra mig i ordning för kvällen, blir en sista utgång i Woo innan jag åker till Paris. Idag fick jag lön! Den ska jag försöka spara, men jag hittade två par byxor idag som jag inte kunde motstå att köpa, ett par är likadana som min favorit jeans-leggins (som gick sönder i förra veckan) och det andra paret var ett par svarta jeans som sitter asbra. De kostade bara £14.99 st så var inga stora summor som försvann och mamma du kan vara lugn, du ska få mina gamla byxor (de som du fick trycka in mig i och dra ihop dargkedjan på där bak, får jag in tre-fyra knytnävar i vid linningen nu så det sitter inte som en smäck längre), har även ett par svarta jeans du kan få! Win win!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Låter bra :-)



    Men vad har du sysslat med senaste månaden då?? med tanke på byxstorleken.

    2011-10-27 | 09:45:18
    Bloggadress: http://www.freewebs.com/ninanova

Kommentera inlägget här: