All my single ladies.

Kategori: vardag

Jag vet inte om jag ska kalla oss 10-tals singeltjejer patetiska eller innovativa.
Det senaste är i alla fall att de kvällar man känner sig lite ensam och saknar att sova bredvid någon, att ta några av kuddarna i sängen (jag tar förgivet att vi alla har cirka fem stycken) och lägger dem på rad bakom en så att de bilder en "kropp", då somnar man sött och i tron att man faktiskt inte är själv utan att någon ligger där och skedar en. Supereffektivt och mysigt! Jag säger som jag brukar "man tar det man får när det krisar" (och kuddar är bättre än statyer på ett museum på Gurnsey).
(Jag är seriös för er som inte förstod det)

Kommentarer

  • Elin säger:

    Jag tycker det låter sjukt smart, och jag brukar ha min nasse å krama... hehe...



    Ja helt seriöst detta fungerar inte!

    När kan du?



    puss

    2011-10-11 | 10:49:25
    Bloggadress: http://elinmarieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: