You need to rewrite your addiction, and I need to rewrite mine.

Kategori: vardag

En kille ställde mig mot vägen och sa med andra ord att han typ ville bli tillsammans med mig, medan jag fick höra saker jag verkligen inte vill höra om en annan, fast det var lika bra att jag fick reda på det, jag visste kanske egentligen, eller hade mina aningar men nu fick jag det sagt.

Jag kan inte träffa någon som håller på med saker som jag är totalt emot, jag vågar inte åka bil med någon som jag inte vet vad den går på, jag vill inte att någon träffar mig när den är påverkad. Nu förstår jag att han inte kan sova inte beror på att han är med mig, utan för att kroppen är pumpad med grejor som gör att han inte kan sova. Jag vill ta avstånd men jag blir orolig. Jag hade tänkt att sluta träffa honom, för jag kan inte träffa någon där allt sker på hans villkor, visst han jobbar dubbla jobb och pluggar heltid, men det är ingen ursäkt för honom att bete sig som han gör och tar mig förgivet. Det är dags att säga hejdå till min söndagspojke och hitta en annan söndags aktivitet. Vill han förstörra sit liv får han göra det, men jag tänker inte försöka vara hans morsa och jag tänker inte titta på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: