Why not?

Kategori: vardag

Fick sällskap igår kväll, vem försökte jag egentligen lura. Det var jättetrevligt och mysigt. Jag älskar att all makt ligger hos mig, mohaha.
Jag vet inte hur jag ska förklara mig varför jag fortsätter träffa någon som går emot alla mina värderingar.
Jag kan fortfarande knappt förklara hur han ser ut typ, jag kan inte säga att jag är förtjust i honom som person för att han har världens underbaraste personlighet, för han är rätt plain, det som gör att jag vill träffa honom är för att när jag är med honom får jag en känsla i kroppen som är obeskrivlig. Man kan kalla det fysisk attraktion som bara finns mellan kvinnor och män, men senaste tiden har jag tänkt och jag har inte den känslan med någon annan. Saker och ting blir bara lite mer spännande och lite mer roliga, lite mer mysiga med honom än utan honom eller med någon annan. Jag låter ju jävligt kärlekskrank, men återigen det är inte fallet. Om jag råkar bli sårad i slutändan låt så bli, man lever bara en gång och jag vill inte ångra något jag inte gjort fast velat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: