Crush of the week.

Kategori: vardag

Jag måste vara världens mest lättflörtade tjej. Jag får mina småförälskerser, tyvärr försvinner de lika fort som de kommer, men å andra sidan är jag världens periodare så det passar nog mig rätt bra. Hade ju en förra månaden på en druggie (viste inte hur mycket droger han tog at the time, trodde att han var en vanlig kille).


Veckans crush
är en kille som jag bodde i samma hus som förra året, vi pratade inte så jättemycket då men eftersom att båda röker så brukade vi stöta på varann utanför ingången när vi rökte och småprata, detta hände oftast när jag var full eftersom att jag knappt röker när jag är nykter.


På onsdagen under Freshers week träffades vid för första gången denna terminen, den veckan var fylld av lycka, jag blev superglad över att se alla igen, vi sa hej, kramades och pratade om hur sommaren varit. Kvällen fortsatte som kvällarna alltid gör, jag blev trött och bestämde mig för att gå hem, går genom dansgolvet och får syn på honom, han kommer fram och börjar prata med mig, jag berättar att jag ska gå hem, han säger nej det ska du inte, vi dansade ett tag, nära, jag började känna att det fanns en viss spänning i luften, han försökte kyssa mig, jag vände bort huvudet, ursäktade mig och gick därifrån. Hade under den tiden en crush på rockstjärnan (ringde ju honom på vägen hem och fick fetaste dissen).


Jag kunde följande veckor inte riktigt släppa den elektrika känslan mellan oss. När terminen började, såg jag honom på ett antal lektioner, kollade lite extra på honom och försökte söka kontakt men gav upp rätt fort. Gav upp helt gjorde jag när jag råkade hooka med hans kompis (vet dock inte hur nära vänner de är), insåg att det var helt kör när deras gemensamma vänner inte kunde sluta prata om deras kompis med mig varje gång de såg mig.


Sen kom i lördags, jag och Julia kom in på Tramps och han var en av de första människorna vi träffade, stannade och pratade ett tag, sen kommer en av hans kompisar fram till oss det första han säger är något i stilen med "Hey Caroline hows it going with J*e C***et", då lessnade jag och gick (alla andra i det gänget har gett upp att nöta om hans kompis med mig, men inte denna killen tydligen). Vi hittade Julias ragg och jag dumpade henne med honom, och gav mig ut på en upptäcksfärd, hittar då honom och han frågar varför jag bara drog när vi stod och pratade. Vi gick in till dansgolvet och vi dansade, det var samma spänning mellan oss som två månader tidigare. Det tog nog bara cirka en låt innan vi kysstes, så säger han "jag har velat göra det här länge", och jag smälte. Vi spenderade nästa resten av kvällen ihop, dansade, gick ut och rökte, dansade lite till, jag har nog aldrig haft så kul med en kille förut när jag varit ute.


Självklart var mina nerver på helspänn i måndags eftersom att jag visste att vi har samma lektion, såg honom utanför föreläsningssalen men var för långt bort för att prata med honom. När jag kom in till seminariumet satt han långt inne i rummet, han kollade upp på mig, log och sa hej, sen blev det inte så mycket mer än så. Imorse var mina nerver åter på helspänn eftersom att jag visste att han skulle vara på min lektion igen, tror ni att han kom på lektionen? Nej! Jag är lite bitter, och jag vet att jag inte kommer att träffa honom fören tidigast på måndag för att han åker hem i helgen. Sen är jag också lite bitter för att han inte hört av sig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: