Tired.

Kategori: vardag

Det blev femte gympasset idag denna vecka och det märktes vill jag säga. Min kropp är trött, den orkade ingenting idag. Imorgon blir det vila och plugg, om de två nu går att kombinera. Är nästan klar med min business ethics essay, fattas bara ett par hundra ord med de slänger jag in imorgon när jag går igenom den. PR är cirka 80% färdig, måste skriva min news relese och små fixa lite i den med, med det lämmnar jag också till morgondagen.

Ikväll blir det basket igen. Var ju och kollade på Worcester Wolves match förra veckan och jag är totaly hooked. Jag älskar kickar och shit va spännande det var, var länge sedan jag kände ett sådant rus, jag är kär helt enkelt. Jag har numera full förståelse för att sportgalana killar, det är ju superspännande! Sen är det inte helt fel att kolla på män heller, speciellt inte på basketkillar (de har ju ändå världens snyggaste armar, mijau).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: