This is how I roll.

Kategori: singelliv

Visst kan man inte forvanta sig att fa allt man vill ha fran en person? Jag ar tjugo ar gammal, det kanns lite desperat att tro att nagon kan ge mig allt. Darfor har jag Chris som jag alskar att hanga med, han ar rolig, trevlig och vi har alltid kul ihop. Jag "har" min Druggie som det finns en sjuk passion med. Sen har jag min crush som far det att pirra i magen nar jag se honom, ett leende som ar omojligt att sudda ut och en san dar nervositet som man bara kan fa av nagon som man inte riktigt kanner, utan det ar en speciell mystik omkring honom.

Sen har jag Ollis som forgyller min vardag, men henne vill jag inte ligga med!!


Kommentarer

  • Catte säger:

    Tror inte heller att en person kan ge en allt och lite variation är ju aldrig fel! Så länge ingen, och framför allt inte du, blir sårad!

    2011-11-23 | 20:09:08
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: