Sweden <3

Kategori: vardag

Idag var lyckan gjord, inte nog med att jag åter igen slog mitt personbästa i att springa långt (sprang 3,7km idag (kanske inte världslångt men jag är ingen springare) så kom vårat paket med svensk mat idag. Längtar redan efter frukosten imorgon då jag får äta fil! Nu njuter jag av middag bestående av mackaroner och falukorv, aldrig tidigare har det smakat så gott. Ska plugga hela kvällen lång, 1000 ord ska jag ha skrivit innan jag får sova, men jag har ju massa gott att snaska på så det ska nog gå an!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hm, det ska nog lång tid från Sverige för att jag ska längta efter falukorv, men resten av sakerna ser goda ut. Mm marabou.

    2011-11-16 | 13:56:38
    Bloggadress: http://www.freewebs.com/ninanova
  • Reb säger:

    Hej!

    Hittade din blogg idag :D tankte bara fraga, vart bestallde du den svenska maten ifran?

    2011-11-28 | 17:23:04

Kommentera inlägget här: