Sing hallelulja.

Kategori: vardag

Började veckan men att vakna upp i Paris, i mitten av veckan var jag hemma i lägenheten som helt plötisligt är fylld med saker från golv till tak, lördag morgon, nu är vi tre som bor här. En vecka är inte mycket, men det hinner hända mycket, nu väntar livet och det ska bliu spännande att se hur det blir nu!
I torsdags fyllde Olivia år, blev en riktigt bra kväll med middag och utgång. Det slog mig just att jag hade kameran med mig, jag ska leta upp den och se om jag vågar lägga upp några bilder. Jag gick hem tidigt dock för mina fötter höll på att döda mig, Paris satte sina spår (jag+skor=skavsår). Gårdagen var bara en skön soft dag, prommis, buffemiddag, bio, sen försökte jag färga håret, men det gav inget resultat, på kvällen kom både Oli och Chris förbi och hängde ett tag, lycklig/poppis brud.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: