Rumor has it.

Kategori: vardag

Enligt rykterna är jag en dålig bloggare. Eller nej för jag uppdaterar så sällan att den inte ens är värd att prata om.. Dagen var packad av nyttigheter, gym, lektion, seminarium, möte 1, möte 2, möte 3, hemlis. Julia var i varje fall häår halva förra veckan vilket var supermys, utång i onsdags och i lördags. Träffade någon i lördags som jag varit lite småsugen på sedan min andra vecka i Worcester, det var trevligt. Nu börjar allvaret.. Om en vecka ska två arbeten á 2000 ord in, denna vecka bosätter jag mig vid laptopen, på biblioteket, på skolan.
Btw skickade Aleks en länk till mig häromdagen där man kunde köpa svensk mat, jag och Oli la en beställning för £100, så till veckan blir det falukorv, bea-sås, knäckebröd, fil, toast skagen, kantarellrisotto, sourcream onion chips, marabou choklad och massa annat gott, det var dyrt men totaly värt det, jag behöver svenska upp mitt liv lite. Btw sprang jag min längsta run ever imosre, that calls for celebration!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jasså fröken kan erkänna att lite svensksug finns :-) Bådar gott inför julen.

    2011-11-15 | 08:01:34
  • Julia säger:

    TotallySwedish, Totally worth it! ;)

    2011-11-15 | 10:18:29
    Bloggadress: http://jua-h.blogspot.se

Kommentera inlägget här: