Remember to smile.

Kategori: vardag

För två dagar sedan somnade min hundraåriga gamelfarmor in. Jag fick reda på det igårkväll av min lillebror, via facebook.. Han skrev "hörde du att anna är död?".. Det var ju kul att någon bestämade sig för att berätta för mig, känns ju väldigt kul att jag får reda på när det händer stora saker och på ett sånt känsligt sätt.. Så nu lever jag i ovishet om när jag åker till Sverige men det lär ju bli rätt snart. Jag skulle inte gått ut igår, jag har två inlämningar imorgon, men jag behövde få tankarna på annat, så jag blev aspackad men trots att jag är bakis idag mår jag ändå bättre än om jag hade stängt in mig på rummet och gråit hela kvällen. Jag kan inte med ord beskriva hur ledsen och besviken jag är på min far, tycker ändå att han kunde ringt, smsat, mailat mig eller vad som, men i alla fall berätta det för mig, trots att han är ledsen.
"Åh jag är så kär i dig, så kär i dig så" sa hon alltid och gav mig en lång, hård nivea doftande kram.

Kommentarer

  • Elin säger:

    Åh vännen, hade ingen aning. Kärlek! <3

    2011-11-20 | 21:21:19
  • Catte säger:

    Åh vännen! Kanske bra att få tankarna på annat. Tänker på dig! <3

    2011-11-20 | 22:04:36
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/
  • Alexandra säger:

    Åh vilket hemskt sätt att få veta!

    Antar att människor reagerar olika i sorg, men åh fan vad jobbigt.



    <3<3<3

    2011-11-21 | 11:26:22
    Bloggadress: http://flickaninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här: