Now's my chance, here in France I've got to give it a go.

Kategori: vardag

Hemma igen från vår fantastiska resa i Paris. Det känns sjukt att vi bara var där i fyra dagar, trots att tiden där gick fort känns det som om jag varit borta i en evighet. Paris levde inte upp till mina förväntningar, utan tog dem, slängde dem i väggen och var en miljon gånger bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig. Jag har som sagt velat åka till Paris i flera år och hann göra nästan allt det jag velat göra. Vi gick inte in på Lovren och åkte inte upp i Eiffeltornet för att vi åkte inte till Paris för att stå i kö. Istället har vi gått runt nästan hela staden, ätit massa god mat, drukit supergott vin och haft det underbart trevligt. Det har verkligen varit semester, släppte vardagen och bara njöt av staden och sällskapet! Och Paris är verkligen världens vackraste stad!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vad kul att resan överträffade förväntningarna. Längtar tills du kommer hem.

    <3<3<3

    2011-11-02 | 13:16:36
  • Alexandra säger:

    Åh du och Paris passar så himla bra tillsammans. <3

    2011-11-09 | 23:09:57
    Bloggadress: http://flickaninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här: