Miss right now.

Kategori: vardag

Denna dagen försvann i ett nafs, började med lektion (han var inte där så har fortfarande inte träffat honom, kan ju även meddela att jag fick tre sms av honom igår kväll, tji fick han för att han kunde tro att han kunde få mig närsom, nu får han mig aldrig mer). Lunch, förberedelser inför kvällens möte, gym, dusch å middag, lite plugg, möte och sen sängen.. Kul liv.

Vet inte om jag skrev det innan (troligtvis inte eftersom att jag typ aldrig bloggar nu för tiden) men i alla fall så är jag med i ett projekt som heter I AM Unique, därav mötet, mer info om det kan jag ge vid senare tillfälle när jag inte håller på att somna på datorn, är ni nyfikna på checka ut facebook sidan (Gilla) eller hemsidan: http://missuw.co.uk/ (varnig för att den inte är updaterad för i år).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: