I'll handle it, quit it, just one more time then that's it.

Kategori: vardag

Jag hatar mig själv, varför utsätter jag mig själv för detta? Har suttit på nålar i två timmar och äntligen svarade min Druggie på mitt sms. Om något kommer hända mellan oss vet jag inte, men tror att det var bra att jag hörde av mig i alla fall så det inte blir weird och awkward när vi möts i framtiden (typ imorgon bitti). Jag skrev bara "hey" och fick tillbaka "Hey you: glad were talking :)". Jag måste sluta överanalysera, så jag slutar med det nu..

Kommentarer

  • Catte säger:

    Vi är nog alla bra på att överanalysera, men bra att du bestämt dig för att inte göra det mer!



    Och ja svanen var i socker, det är kul med desserter men förstå hur onyttig man blir!!!

    2011-11-27 | 23:11:17
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: