Honestly it's bringing me down.

Kategori: vardag

En superdag blev en skitdag. Fick reda på att begravningen är nästa fredag, av min lillebror, på facebook... Tack släkten jag känner mig välkommen, omtyckt och älskad. Hade sedan samtal med både mamma och pappa. Grinade mest hela kvällen. Olli kom till min räddning och togmed mig på bio såg "My week with Marilyn", den var bra för killen var nog det sötaste jag har sett men i övrigt var filmen rätt plain, inte ens en sexscen hade den!!!!
Nu ska jag sova, för imorgon ska jag fortsätta på salesen som nu måste bli färdig några dagar tidigare för om en vecka åker jag tillbaka till Sverige. Har inte riktigt fattat det än.. Vill inte riktigt fatta det.. Men Schveden here I come woho...

Kommentarer

  • Catte säger:

    Åh vad roligt att du kommer tillbaka tidigare, även om det inte är av en rolig anledning som du åker...

    2011-12-01 | 16:19:14
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: