Watched your dreams like fallen stars, the heartaches made you who you are.

Kategori: vardag

Dagen exam gick faktiskt bra, hade en bra känsla när jag lämnade rummet, vilket är ett tecken på att det kommer att komma ett lågt betyg men jag bryr mig inte längre så länge jag klarade det. Har varit helt död idag, men lyckats börjat på decision making essayen som ska in på torsdag i alla fall. Imorgon blir det nog en prommis till bibblan för lite koncentrerat plugg, känns mer värt att gå dit då jag pluggar bättre där plus att min hals gör ont så jag vågar inte riktigt träna så går jag upp dit rör jag lite på fläsket i alla fall!

Om två dagar är jag färdig med första året på universitetet, det har gått galet fort. Ska börja städa och provpacka till helgen. Vet inte hur länge jag stannar, men ska göra mig redo så jag kan dra närsom. Saknar min Stig som tusan idag igen. Känner en stöt i hjärtat när jag kollar på bilder på honom.
Och hur fin är han inte? Nästa år kommer han hit till England också, woho! (Titta den stora bilden, vilket liten plutt han var, gosen, haha och jag blond..)

Kommentarer

  • Mami säger:

    Stige väntar på sin Caroline nu. I helgen har han varit på kollo, han och MOlly bodde hemma hos 14 småhundar :-) Han har gått upp flera hekto och är nu vad att sitta på vardagsumbordet och bli matad med speciellt lagad mat för honom :-)

    2011-05-18 | 08:27:20
  • Catte säger:

    Skönt att endast ha en sak kvar nu!

    Det om att det har gått snabbt är helt sant och extremt konstigt att tiden bara flugit förbi!

    Saknar dig <3

    2011-05-18 | 09:03:04
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: