Smile so everybody knows.

Kategori: vardag

Och hur skönt att det inte att somna till en regningdag och vakna upp och solen lyser, underbart! Tog en eftermiddags tupplur och har en dess skrivit klart och skickat in min ansökan till Roslagens Sparbank stipendium för utlandsstudenter, hoppas hoppas hoppas att jag skulle kunna få det. Ska snart ta en kvällsprommis innan det blir dags att säga hej till kvällens date; John Blund.

Något luktar herrparfym och har gjort det hela dagen, ja det luktar asgott men det har tagit mig hela dagen att lyckas lokalisera varifrån doften kommer, jag misstänker starkt att det är mina byxor. Råkade luta handen mot ett bord där en aftershave flaska gått sönder på igår, blev blöt om handen och torkade av den på byxorna. Ganska trevligt ändå när det kommer små doftmoln då och då av herrparfym, I like it! Doftminnet är ju ändå något helt fantastiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: