They bought me with star money.

Kategori: vardag

Dagen har varit en i mängden nästan, är typ färdig med min ops essay, är inte ett dugg nöjd, vill skriva ett par tusen ord till (ofta liksom?! men ja). Jag och tjejerna var och tog en sista fika med Tanja som åker tillbaka till Finland för sommaren imorgon. Känns knäppt att folk börjar åka hem nu.
Fixade även en ny mail idag, då jag gett upp hoppet om min älskade hotmail. Nu nås jag i varje fall på [email protected] ("gaymail" hihi). Känns skönt att kunna maila igen. Jag gillar mail. Har mailat massor nu bara för att jag kan, haha. Fick ett mail av Anders idag i alla fall där han tipsade mig om ett stipendium som Roslagens Sparbank delar ut till ungdomar från Norrtälje som vill plugga/pluggar utomlands, så jag har suttit och knåpat lite med en ansökan nu. Vore ju awesome om jag kunde få min stuideavigt betald på stipendie pengar. Skulle lätta liten av den krypande ångesten för vilka summor jag lägger ut på denna utbildning.
Måste banta min essay nu, kul.
Och mamma det var extrapris på vodkan, så jag köpte på mig så nu har jag alkohol se sista veckorna, måste ju kunna fira att allt är slut, när det är det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: