One down.

Kategori: vardag

Jag är nu färdig med en av fyra kurser för denna terminen. Det borde kännas skönt men det känns inte alls. Jag lämnade in uppgiften och det hamnade under word limiten men jag kände mig inte alls nöjd, jag skulle tippa på att jag får ett C på den. Kvällen har spenderats med Emelie, vi har pluggat inför economics examen på tisdag. Tänkte fortsätta lite på egen hand efter hon lämnat mig för kvällen, men istället började jag gå igenom mina saker inne på rummet. Har fått ihop en stor "ICA-kasse" men skräp.
Insåg idag att jag om en vecka kommer kunna flytta ut närsom, beroende på hur det blir med jobb och grejer i Svergie, så måste börja förbereda mig på att dra närsom. Konstig känsla. Trodde att det var jättelite saker jag skulle lämna kvar här under sommaren, inser nu att det är massor, kommer ju lämna mycket mer än vad jag tar hem..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: