Nothing compares, no worries or cares.

Kategori: vardag

Har fått mycket litet gjort idag också. Något är fel på mig. Jag måste upp till bibblan imorgon, jag arbetar bättre där uppe, måste ju bli klar med denna jäkla essayen någon gång. Har hållt på med den i över en vecka nu och är fortfarande inte klart, jag och Emelie disskuterade om det var värt att börja i tid när man ändå sitter in i sista sekunden då kan man ju lika gärna börja två dagar innan. Har två timmar på mig nu i varje fall innan Mattan kommer förbi för att hämta min gamla telefon, duktig som han är lyckades han grilla sin laddare igår så han kan inte ladda sin telefon.
Papper överallt och en fyllt kaffekopp, detta är mitt liv idag, igår och imorgon. Jag klagar inte, är bara trött i huvudet, dock skymtar jag en röd flaska i bakrunden, hmm, kanske ska ta mig en energisipp, haha nejdå (mamma du kan vara lugnt, jag är inte alkoholiserad än).

Kommentarer

  • Mami säger:

    Ha ha, satt precis och tänkte och hur fint ser det ut med en vodka flaska i bakgrunden... så läste jag under bilden också. Suck, suck mitt barn tur du kommer snart så att jag får ha lite koll på dig :-)

    2011-05-11 | 15:52:26

Kommentera inlägget här: