Let's convince ourselves it's all under control.

Kategori: vardag

Jag är förbannad, uppriven, genuint ledsen. Jävla, jävla, skitbok.
Har just läst ut "Dear John", en underbar kärleks historia, men jag var inte riktigt i right mood för det slutet. Nu har jag spenderat flertalet gråtande timmar och så får de inte varandra i slutet, jävla, jävla skit.
The Notebook är så mycket bättre, jag måste ha lyckliga slut för att upprätthålla det lilla hoppet jag har, men böcker som denna får mig att inse att det finns en stor möjlighet att jag kommer bli den ensama tanten med massa katter som inte har ett eget liv utan spanar på grannarnas och lever på deras upptåg istället. Läste just på en tjejs blogg om hur många "riktiga kärlekar" hon haft, hon hade haft tre. Jag säger fortfarande noll. Jag känner mig för ung för något som ens kan komma i närheten av att kallas riktig kärlek. Jag är i hjärtat fortfarande bara ett litet barn, om mitt hjärta någonsin kommer att mogna visar sig väl med tiden. Tills vidare ska jag bara läsa böcker som slutar lyckligt.

Kommentarer

  • Elin säger:

    Åh tack hun. Men har du plats / och så då? och råd... De där superdrug ansisktskrämerna skulle jag gärna ta af 3 utav. (och koffein-värktabletterna... hehehe) puss

    2011-05-26 | 09:32:03
    Bloggadress: http://elinmarieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: