Im just in one of these moods.

Kategori: vardag

Idag har varit en såndär obesrivlig dag som bara runnit ut i sanden. Jag gick upp i tid och gick till gymmet med vanliga gymgänget. Gick hem, dushade, åt, gick till skolan och försökte plugga, vilket gick mindre bra, gick hem och dog, träffade Courtney, träffade Ami, tog en sväng på stan, kom hem, dog lite till, och nu sitter jag här och inser att ännu en dag gått till spillo, värt.
Humöret är väl inte helt på topp. Jag börjar känna pressen inför allt med skolan och allt annat. Döda mig. (Jag vet att jag har extrema humörsvängningar)
Funderar på att supa mig och full se till att få lite spänning i vardagen. Har ju en och en halv flaska vodka på rummet (det var specialpris). Men inte ens det kommer jag att orka. Då måste jag ju göra mig fin och det har jag ingen lust med.

Kommentarer

  • Elin säger:

    Some people just have so much heart, they feel so much moore then others.



    Älskar dig! Saknar dig massvis oxå.



    puss



    ps. köpt några kastruller? ;) .ds

    2011-05-10 | 10:01:48

Kommentera inlägget här: