If I could smile, it would feel like this.

Kategori: vardag

Hade planerat in en lång kvällsprommenad idag men Emelie planerade öl istället. Vi har ju lite att prata om. Dagens andra visning, var en riktig fullträff, ett stort hus med tre sovrum, stort vardagsrum, fin trädgård, massa förvaringsutrymen, internet ingick, parkeringsplats, dock kostar den £90 i veckan per skalle, lite väl dyrt, speciellt eftersom att det läggs på vatten och el..
Det är sjukt hur sliten jag ser ut av en veckas ro, har bara sovit, läst, gått prommenader, umgåts med Emelie och kollat på hus/lägenheter. Inget ansträngande liksom..
Fick svar på ett sms idag som jag skickade igår, ska jag orka bry mig? Nje, skiter i det, skickade ett sms tillbaka sen får vi se vad som händer. Btw, jag saknar min leopardblus som jag lämnade i Sverige när jag var hemma över påsk.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Det är bara för att du får slappna av nu!

    Men vilken tur att du är tillbaka här snart så du kan ha den igen :) <3

    2011-05-28 | 13:27:53
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: