I kept to my lonely heart, nothing could ever happen to me.

Kategori: vardag

Tomt. Det är en konstig känsla här på City Campus nu. Varje dag åker fler och fler människor härifrån. Igår lämnade mina tyskar mig, jag saknar dem redan. Är inte desamma när det ligger en tystnad över området. Ullis och Eugini har åkt, och imorgon lämnar Elin och Robert landet. Snart är det bara jag kvar (och Emelie såklart) idag börjar våran flat hunting, måste hitta en lägenhet för nästa år. En kille som vi är bekant med har just lovat mig att hjälpa till, gullen, han känner någon som jobbar på en agecy, så han skulle höra sig för om det fanns något.
Igår började jag packa också, lite vemodigt. Men det känns skönt att ha koll på saker och ting, och jag tror att jag kommer lyckas åka till Sverige med enbart ett bagage.

Kommentarer

  • Mami säger:

    Du är välkommen hem! Efterlängtad och saknad precis som din syster.

    2011-05-24 | 08:31:31

Kommentera inlägget här: