I keep this between, between you and me.

Kategori: vardag

Äntligen fått tillbaka internet, det låg nere hela dagen igår, jag todde jag skulle dö. Emelie åkte bort med James över helgen och alla andra har ju typ åkt hem, så ensama jag utan internet var ganska bored igår. Städade, tvättade, till slut gick jag med på att gå på bio med Adam (killen som var på Aleks när hon var här (fatta hur desperat efter vänner jag var, haha)). Det var akward kan man ju säga, han var omogen och tråkig och tyst. Vi såg Prates 4, som var oväntat bra mkt bättre än tvåan och trean, i alla fall, mitt i filmen får jag sms av min nya rockstjärna som undrar om jag vill komma över och kolla på film (funderade på att "gå på toa" och fly, men var för feg för att göra det), smsade lite med honom och han frågade om jag ville ta en taxi dit efter bion, så vad gör Caroline? Jo en liten nattlig utflykt till regnbågs kullen! Det var trevligt, totaly made my day, skönt att träffa någon bekant och normal, och sen har jag ju önskat i hemlighet att han ska höra av sig så jag var en glad brud (fråga inte vad grejen mellan mig och honom är för det vet jag inte och jag bryr mig inte). Om Selma eller Amelie skulle råka läsa detta så har ni träffat personen, vi tyckte inte om honom då, det är killen som sa till oss alla att vi hade de vackraste ögonen han någonsin sett, haha.

Idag är det bank holiday här (röd dag) och regnet öser ner (Engelsk sommar i ett nötskal), jag har just kommit ut ur en varm dusch och ska snart göra i ordning te och rostade mackor och titta på någon mysig film.
Så snyggt det blir av att gå hem i spöregn, med jag hade ju trevligt sällskap nästan hela vägen hem så det var helt ok!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: