I get so sad that sad gets to be.

Kategori: vardag

Fittafathandgranat.
Döda mig. hur fan lyckades jag komma hem innan ett, själv? Lyckat. Vaknade piggelin klockan nio i alla fall. Det var ju bra i alla fall. Dock har jag en brännande illska inuti mig. Måste nog gå till gymmet eller nått sen för att få ur mig allt, vill helst bara stå och slå och sparka på något, eller någon. Kom inte tillbaka in på Bushies efter att gått därifrån. Jävla idiot som förstör ännu en av mina kvällar. Fitta. Jag måste utveckla mitt vokabulär, detta ser ju inte helt ok ut.
Nej nu ska jag dra mig iväg till terminens sista lektion.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Skönt att ha sista lektionen för terminen i alla fall!

    Är detta något som kräver en skype date snart?

    <3

    2011-05-06 | 22:58:14
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: