Almost over.

Kategori: vardag

Är inne på slutspurten nu av denna "tentaperiod". På måndag ska min första management essay in och jag är galet nervös. I och med att jag haft så mycket annat de senaste veckorna har jag inte hunnit med att börja på den. Anledningen till paniken och nervositeten är att vi inte får använda några definitioner eller källor som läraren använt på föreläsningarna, för då tycker han inte att vi visar på vårat lärande. Så jag måste hitta massa nya källor. Som ni förstår har jag skrivt 0 ord av 2000, ingenting är omöjligt och jag har fått ihop ett arbete på denna tiden och mindre innan. Idag ska jag och Emelie spendera eftermiddagen på bibbland men jag får lite inre stess i alla fall. Suck. Men efter detta har jag ingenting fören i maj så jag ska njuta av en lugn April månad.
Idag plockar jag fram min blommiga kavaj som legat i gardebroben sedan i December och väntat på våren, med +16 och srålande sol är det perfekta dagen för att använda den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: