Cocktail nights!

Kategori: vardag

Det blir inte en enda utgång för mig denna vecka (utgång så som i klubbande) men har haft två supermysiga utekvällar denna vecka i alla fall. I torsdags efter gick vi till Courtyard som är en pub/bar/förfest ställe typ och drack lite drinkar, blev utomlands känsla med "Sex On The Beach" och jag provade en ny vid namn "Purple Rain", det måste vara det sliskigaste jag någonsin druckit.
Den blå-röda drinken är "Purple Rain", när man rörde om i den blev den lila, ser lite giftig ut.
Finnarna kom förbi en sväng också, här är Ullis och Jag.

Igår var det girls night. Jag, Emelie, Olivia och Elin gick ut och käkade och sen till Postal Order och drack lite vin. På Slug and Lettuce där vi åt middag fann jag min nya favorit drink. Den heter Tokyo Ice Tea, smaskens, smakar typ som piggelin, dock innehåller den massvis av sprit men det är en annan femma. Om ni någon gång kommer och hälsar på så ska vi gå till Slug and Lettuce och dricka drinkar, inte nog med att de har supergoda så har de alltid en 2-4-1 deal så man får alltså två drinkar för priset av en!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: