Thumbs up!

Kategori: vardag

Jag har just kommit på världens bästa fyllekäk, scrambled eggs with sweet cron and peppers, med chili och vitlök och så lite feta på det, mums! Treatade mig själv med lite utgång ikväll då jag är mer än halvfärdig med min essay. Den består av fyra delar och jag är färdig med två och har börjat på de andra två, har bara 800 ord kvar att skriva, vilket är lika många som jag skrivit idag och jag har typ källorna för det så det kommer att gå an.
Jag är dock lite besviken på dagens utgång. Ingen av mina män var ute. Är väl iof mer besviken på dem, hade kul ute i alla fall. Nu blir det att krypa ner i sängen för några timmars sömn innan det är dags för skrivandet igen!
Pratade med min far idag och han är nog världens roligaste, "låter som du är nykär" sa han och ja det stämmer på sätt och vis, jag är nykär i livet (trots management essayen), tror aldrig att jag varit så innerligt lycklig som jag är nu och ja jag har ingen anledning till det, men det är väl så det ska vara?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: