Stupid Finance department.

Kategori: vardag

Har en rapport på 1500 ord att skriva, måste upp till finance för det är helt inkompetenta.
Jag blir galen, efter förra betalningen upptäckte jag att de inte dragit pengar för in studie avgift så  jag gick upp dit och de sa att de försökt kontakta mig men jag hade inte hört ett knyst. I alla fall visade det sig att de tolkat en siffra fel på mitt konto nummer, thats fine, men när de nu gör samma misstag igen, eller vad det nu är de inte lyckats med för inga pengar är dragna, det roliga var att vi fixade det med siffrorna och de sa att det inte skulle vara några problem, suck. Nordeas hemsida ligger nere så jag kan inte föra över och kolla å fixa någonting heller. Får gå till Finance imorgon, nu måste jag skriva Buisness Law.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: