Studyday.

Kategori: vardag

Insåg idag att det bara är ett par veckor kvar tills mina första prov och inlämmingar *PANIK*! Så nu blir det dunderplugg 3000 de kommande fyra veckorna, har gjort upp ett plugg schema som gör att jag förhoppningsavis kommer hinna med (om jag lyckas hålla det vill säga...). Men eftersom att utgångarna blir färre så ökar energin och därav kan jag orka plugga mer, woho. Ingen traditionell onsdagsutgång ikväll, utan sparar mig tills på lördag!
Hittills har dagen i alla fall varit toppen, tidig start med economics plugg och dunderfrukost, har just kommit hem efter economics lektionen nu och ska börja med både business law pressentaionen och uppstatsen.
Det är rätt kallt här i Worcester just nu, har varit det de senaste dagarna, cirka 3-5 plus, burr, så jag myser omkring i min ull och angorakofta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: