Sick.

Kategori: vardag

Detta är rader skrivna av en sjukling. Min hals bränner, jag har slemhosta, är trött i huvudet och ont i magen. Allt som kan vara fel på mig är fel helt enkelt. Var hemma hos ne kompis igår och åt middag och tittade på film, vanligtvis brukar jag stanna över natten, men orkade inte sova brevid någon igår så jag traskade hem sent igår. Idag har jag en lektion klockan 18:15 får de om jag orkar gå på den. Typiskt mig att bli sjuk när jag inte haft en utgång på snart en vecka och verkligen är taggad inför helgen.

Kommentarer

  • Mami säger:

    Krya på dig! Du ska se att allt blir bättre bara du får bort de där eländiga tonsillerna.

    Du måste skicka datum till mig då du kan vara hemma så att jag får ringa och om boka din op.tid.

    2011-03-03 | 13:31:42
  • Catte säger:

    Usch krya på dig vännen! <3

    2011-03-04 | 11:27:33
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: